Boeken

Vul hieronder uw gewenste aankomst datum in. Dan controleren wij de beschikbaarheid en berekenen de totale kosten.

  1. Waar en wanneer?
  2. Uw gegevens
  3. Afrekenen
Boekingsgegevens
P1 Parking Amsterdam Centrum

Uw boeking is altijd minimaal 24 uur geldig. De tijd gaat pas lopen als u de garage inrijdt. U moet wel inrijden op de door u gekozen parkeerdatum. Indien u langer parkeert, kunt u de extra parkeertijd eenvoudig voldoen bij de betaalautomaat tegen het reguliere parkeertarief.

Uw boeking

Waar P1 Parking Amsterdam Centrum
Wanneer 12 november
Hoeveel 1 auto
Duur 1 dag (24 uur)
Vroegboek kosten Kosten 20,00
Super last minute toeslag 3,00
Last minute toeslag 1,50
Totale kosten 20,00

Veel gestelde vragen

  1. Ik wil voor vandaag boeken. Hoe doe ik dit?

    U kunt boeken op de dag van aankomst. U kunt 20 minuten na uw boeking binnenrijden.

  2. Wanneer start de 24 uur die ik heb?

    De parkeer tijd gaat pas lopen als u de parkeergarage inrijdt. U moet wel inrijden op de door u gekozen parkeerdatum. 

  3. Hoe kan ik het beste naar de P1 Parking rijden?

    P1 Parking Amsterdam centre is binnen 10 minuten bereikbaar vanaf de ring. U kunt het beste gebruik maken van één van de volgende S afslagen.

    Bereikbaarheid P1 Parking Amsterdam centre

    Vanaf S102

    Vanaf S114

    Vanaf S116

    Volg de borden centrum en vervolgens de borden P Amsterdam Centraal.

  4. Waar in het centrum is de P1 Parking Amsterdam centre?

    De inrit van de P1 Parking Amsterdam centre is vlakbij het Centraal Station van Amsterdam. Vanuit onze parkeergarage kunt u lopend naar u eindbestemming op met de metro of tram. De tram en metro zijn te vinden bij het Centraal Station. Lopend bereikt u zeer snel de Wallen, Damrak, De Dam, de rondvaart boten, De Beurs van Berlage, De Bijenkorf, Madame Tussauds, De Nieuwe Kerk, Paleis op de Dam, Kalverstraat, Rokin, Spui, Nieuwe Zijdsvoorburgwal, Nieuwendijk, Haarlemmerstraat, Raadhuisstraat en de Jordaan.  Met de tram bent u binnen 5 -10 minuten op het Leidseplein of het Rembrandtplein

  5. Wat is de doorrijhoogte van de parkeergarage?

    De doorrijhoogte van de P1 Parking Amsterdam centre is 1.90 meter

  6. Krijg ik een parkeerkaart thuis gestuurd?

    Nee. De P1 Parking Amsterdam centre beschikt over kentekenherkenning. Zodra u voor de slagboom staat, wordt uw kenteken herkend. De parkeerkaart wordt u binnen enkele seconden automatisch aangeboden bij de inrit. U dient dus niet op de knop voor een parkeerkaart te drukken.

  7. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

    Ja. Zodra de bestelling succesvol is afgerond, ontvangt u (op het door u ingevoerde e-mailadres) een bevestigende e-mail. Indien u ook uw mobiele nummer heeft ingevoerd, ontvangt u ook een bevestigende sms.

  8. Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

    Annuleren is niet mogelijk en restitutie dus ook niet. Zodra u reserveert, dient u ook akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden. In deze voorwaarden wordt vermeld dat restitutie niet mogelijk is.

  9. Ik wil graag voor meer dan 15 dagen bestellen. Hoe doe ik dit?

    Het is niet mogelijk om voor meer dan 15 dagen te reserveren.

  10. Geldt deze actie ook bij andere parkeervoorzieningen?

    Nee. Deze actie geldt enkel bij P1 Parking Amsterdam centre. Onder P1 acties vindt u andere parkeer (kortings)acties van P1.

  11. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    iDeal en creditcard (Visa, Mastercard)

  12. Ik kom uit het buitenland en ik kan geen reservering doen vanwege mijn buitenlandse mobiele telefoonnummer. Hoe los ik dit op?

    Het is inderdaad niet mogelijk om een sms te ontvangen op een ander mobiel telefoonnummer dan een Nederlandse.
    Om deze reden is dit veld niet verplicht. U kunt dit veld dus leeglaten. Vanzelfsprekend ontvangt u geen bevestigende sms. Uiteraard ontvangt u deze wel per e-mail.

  13. Ik wil graag een reservering doen maar ik weet mijn kenteken niet. Wat nu?

    Het kenteken is noodzakelijk. Zonder kenteken kunt u dus geen reservering plaatsen.

  14. Ik wil graag het opgegeven kenteken wijzigen. Hoe los ik dit op?

    Stuur minimaal 48 uur voor uw geplande bezoek een e-mail naar 20voor020@p1.nl met het verzoek om het kenteken te wijzigen. Vermeld hierin uw ordernummer en zowel het oude als nieuwe kenteken. Zodra de wijziging is verwerkt, ontvangt u hier een bevestigende e-mail van.

  15. Ik heb een reservering gedaan maar de verkeerde dag(en) gekozen. Hoe los ik dit op?

    Stuur minimaal 48 uur voor uw geplande bezoek een e-mail naar 20voor020@p1.nl met het verzoek om de gekozen dag(en) te wijzigen. Vermeld hierin uw ordernummer en de oude als nieuwe 'dag(en). Zodra de wijziging is verwerkt, ontvangt u hier een bevestigende e-mail van.

  16. Ik krijg een foutmelding als ik wil betalen met iDeal. Wat moet ik doen?

    Gebruik de F5 toets, indien deze melding blijft dient u te controleren of uw bank een storing heeft met het afwikkelen van iDeal betalingen.