Boeken

Vul hieronder uw gewenste aankomst datum in. Dan controleren wij de beschikbaarheid en berekenen de totale kosten.

  1. Waar en wanneer?
  2. Uw gegevens
  3. Afrekenen
Boekingsgegevens
P1 Parking Amsterdam Centre

Uw boeking is altijd minimaal 24 uur geldig. De tijd gaat pas lopen als u de garage inrijdt. U moet wel inrijden op de door u gekozen parkeerdatum. Indien u langer parkeert, kunt u de extra parkeertijd eenvoudig voldoen bij de betaalautomaat tegen het reguliere parkeertarief.

Uw boeking

Waar P1 Parking Amsterdam Centre
Wanneer 12 november
Hoeveel 1 auto
Duur 1 dag (24 uur)
Kosten 20,00
Lastminute toeslag 2,50
Totale kosten 20,00

Veel gestelde vragen

  1. 1. Ik wil voor vandaag boeken. Hoe doe ik dit?

    U kunt boeken op de dag van aankomst. U kunt pas 20 minuten na uw boeking binnenrijden.

  2. 2. Krijg ik een parkeerkaart thuis gestuurd?

    Nee. De P1 Parking Amsterdam centre beschikt over kentekenherkenning. Zodra u voor de slagboom staat, wordt uw kenteken herkend. De parkeerkaart wordt u binnen enkele seconden automatisch aangeboden bij de inrit. U dient dus niet op de knop voor een parkeerkaart te drukken.

  3. 3. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

    Ja. Zodra de bestelling succesvol is afgerond, ontvangt u (op het door u ingevoerde e-mailadres) een bevestigende e-mail. Indien u ook uw mobiele nummer heeft ingevoerd, ontvangt u ook een bevestigende sms.

  4. 4. Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

    Annuleren is niet mogelijk en restitutie dus ook niet. Zodra u reserveert, dient u ook akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden. In deze voorwaarden wordt vermeld dat restitutie niet mogelijk is.

  5. 5. Ik wil graag voor meer dan 5 dagen bestellen. Hoe doe ik dit?

    Het is niet mogelijk om voor meer dan 5 dagen te reserveren.

  6. 6. Geldt deze actie ook bij andere parkeervoorzieningen?

    Nee. Deze actie geldt enkel bij P1 Parking Amsterdam centre. Onder P1 acties vindt u andere parkeer (kortings)acties van P1.

  7. 7. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    iDeal en creditcard (Visa, Mastercard en American Express).

  8. 8. Ik kom uit het buitenland en ik kan geen reservering doen vanwege mijn buitenlandse mobiele telefoonnummer. Hoe los ik dit op?

    Het is inderdaad niet mogelijk om een sms te ontvangen op een ander mobiel telefoonnummer dan een Nederlandse.
    Om deze reden is dit veld niet verplicht. U kunt dit veld dus leeglaten. Vanzelfsprekend ontvangt u geen bevestigende sms. Uiteraard ontvangt u deze wel per e-mail.

  9. 9. Ik wil graag een reservering doen maar ik weet mijn kenteken niet. Wat nu?

    Het kenteken is noodzakelijk. Zonder kenteken kunt u dus geen reservering plaatsen.

  10. 10. Wat is de maximale doorrijhoogte van deze parkeergarage?

    De maximale doorrijhoogte bedraagt 1.90 meter. Indien uw voertuig hoger is, kunt u niet inrijden.

  11. 11. Ik wil graag het opgegeven kenteken wijzigen. Hoe los ik dit op?

    Stuur minimaal 48 uur voor uw geplande bezoek een e-mail naar 20voor020@p1.nl met het verzoek om het kenteken te wijzigen. Vermeld hierin uw ordernummer en zowel het oude als nieuwe kenteken. Zodra de wijziging is verwerkt, ontvangt u hier een bevestigende e-mail van.

  12. 12. Ik heb een reservering gedaan maar de verkeerde dag(en) gekozen. Hoe los ik dit op?

    Stuur minimaal 48 uur voor uw geplande bezoek een e-mail naar 20voor020@p1.nl met het verzoek om de gekozen dag(en) te wijzigen. Vermeld hierin uw ordernummer en de oude als nieuwe 'dag(en). Zodra de wijziging is verwerkt, ontvangt u hier een bevestigende e-mail van.

  13. 13. Ik krijg een foutmelding als ik wil betalen met iDeal. Wat moet ik doen?

    Gebruik de F5 toets, indien deze melding blijft dient u te controleren of uw bank een storing heeft met het afwikkelen van iDeal betalingen.