Goedemorgen.

We helpen je graag verder!

Direct naar:

Een klacht doorgeven

Geld terugvragen

Vragen en antwoorden

Veelgestelde vragen en antwoorden vind je hier. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Heb je schade? De eerste stap is om dit te melden bij je verzekering. Als het nodig is, neemt de verzekering contact op met de gemeente. De gemeente is de opdrachtgever van P1.

In de meeste parkeergarages die wij beheren, hangen camera’s. Deze beelden mogen wij alleen met de politie delen, op hun verzoek. Is het nodig om camerabeelden te bekijken, dan moet er eerst aangifte worden gedaan en daarna kan de politie toegang krijgen tot de beelden.

Een storing aan de parkeerapparatuur kun je doorgeven via het e-mail adres of het telefoonnummer van de Parkeerservice. Deze vind je in het Parkeerloket of via deze pagina bij de juiste gemeente.

Bedankt voor het doorgeven!

In enkele van de parkeergarages die wij beheren, kun je een plek reserveren. In de meeste niet. Wil je persé reserveren dan kun je dat doen in de parkeergarages van Q-Park.

Bezwaar maken tegen je parkeerbon doe je meestal via het Parkeerloket.
Staat je gemeente er niet bij? Kijk dan op de parkeerbon voor de juiste instructies.

Contact met P1

Het juiste telefoonnummer voor informatie over jouw parkeerproduct vind je in het Parkeerloket.
Selecteer de juiste gemeente en neem contact op met het betreffende servicepunt.

Ga naar het Parkeerloket:
Parkeerloket

Gaat je vraag over een parkeergarage? Via de Parkeren pagina vind je contactgegevens per gemeente en parkeergarage.

Heeft je vraag te maken met straatparkeren in Amsterdam? Dan verwijzen we je door naar de parkeerpagina van de Gemeente Amsterdam.

Gaat je vraag over iets anders? Neem dan contact op met ons algemene nummer.

Ons algemene telefoonnummer:
070 - 370 50 70